Hej
Lige lidt mere
Hi Claus,
That circuit will work just fine
You can even leave out R3 (the 47k) as the O2 input R will take care of that.
You can also do a similar 'trick' passively at the output of an amplifier but the resistance values will depend on the headphone used.
When he connects the output of each channel with something like 10 Ohm resistors to combine the signal and connect that to the headphone it may work good enough.
Jeg er helt sikker på at hvis du er bare lidt tryg ved at skrive på engelsk vil få det bedste resultat hvis du laver en tråd i Solderdude´s hjørne, det eneste han ikke ved om DIY er hvor de små børn kommer fra, de kommer bare, men det meste andet har han styr på..
Han vil også kunne hjælpe med de helt korrekte værdier til lige netop dit sæt..
Min anden kilde siger at det slet ikke er nødvendigt med de modstande, da der ikke rigtigt bliver pumpet nogle kritiske mængder af strøm gennem en hovedtelefon, så i princippet, burde en lus mellem højre og venstre kanal i stikket kunne gøre det..
Jeg hælder mest til min guru, så det er nok bedst at få varmet loddekolben, modstandene skal nok ligge et eller andet sted og putte sig, sådan noget har for vane at dukke op
Du bør klart have lyd i begge sider og er det ikke selve øret, men noget oppe i roen (undskyld udtrykket) hvor der er kappet et kabel er det yderst vigtigt at du får så meget sanse indtryk på den dumme side som muligt, hjerner kan lave sig selv, man må bare ikke lade dem glemme hvor selve funktionen er henne..
Er det selve øret der er ristet, vil du stadig have glæde af indtryk via knogler og luftryk så efter min bedste overbevisning skal du have begge sider til at spille..
Jeg håber du får et rigtigt godt resultat og glæder mig til at læse om du finder en god løsning..