Jeg har før spurgt om hjælp til CIEMs http://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=11&t=3266 og da var Søren Siim så flink at sende en PM med forslag til at kontakte ex-Heir folkene, som skulle være ved at stable et nyt firma på benene. Da han skrev at jeg blot skulle nævne ham i min mail, fik jeg hurtig mulighed for at få lavet det nye firmas første leverance. Tak til Søren for hjælpen
Til mine første CIEMs fik jeg lavet afstøbning til i Brønshøj og sendte dem med snailmail til Kina. Det med snailmail skal tages bogstaveligt, da det tog 4-5 uger før de fik mine afstøbninger.
I mellemtiden havde vi et lille familieprojekt med at designe mit POF logo, som jeg gerne ville have på dem. Min søn var tegneren på PC'en og min datter var art director Og tak til dem
Da det var firmaets første salg, måtte jeg love ikke at nævne noget her på siten før nu. De skulle lige have kanonerne sat i stilling, før det blev offentligt kendt.
Jeg har nu fået mine CIEMs, og efter noget tilvending, er jeg ved at blive glad for dem. John har givet mig nogle ekstra dage til at finde ud af om de skal finjusteres, hvilket jeg er ham meget taknemmelig for. Jeg er som CIEM-jomfru ret usikker på hvordan indsætningen skal være, og usikker på tilpasningen.
Det er ikke hver dag man fĂĄr et produkt med serienummer 0001
Lyden... Første indtryk var slemt, men jeg har enten ikke kunne få proppet dem godt nok ind, eller også var det blot lidt tilspilning der manglede. Nu er det langt bedre end jeg nogensinde kunne have forstillet mig fra noget så småt. Virkelig klar og lækker lyd med super lydisolering. Hvis man er til rock, kunne man måske have lyst til at vælge den mere bastunge udgave, med flere enheder i.